sobota 2. srpna 2008

Celebrity mezi námi

     To, že se dá stránka http://www.myheritage.com/ využívat k srovnávání svých obličejů s obličeji slavných, asi všichni víte. Od dnešního odpoledne to vím i já, a proto jsem se rozhodl přinést malý report ukazující komu jsem podobný já aněkolik náhodných cílů z okolí :

     První na řadě jsem já - s touto narychle urobenou fotografií jsem uspěl hlavně na poli filmových hvězd - údajně jsem podobný Seannu Williama Scottovi, Barrymu Pepperovi a Kevinu Baconovi. (po kliknutí na jméno se zobrazí charakteristika herce) 

     Dále je zde Kuba (alis Geronimo) - srovnávací fotografie. Nejvíce se podobá (přiznám se - trochu jsem to tušil :D) Stephenu Hawkingovi. Dále Dannymu De Vitovi (což moc nechápu). Menší překvapení přišlo, když jse zjistil,  že k dalších podobným slavným se řadí 2 ženy - Rosanna Arquette a Sissy Spacek (to možná vysvětluje to příhodu ze Dnů města Bruntál, co Kubo :D :D ?)

     Náš kamarád Jiří - pilný student, možná proto je údajně podobný Alexandeur Grahamu Bellovi či Nikolu Teslovi. Jeho dalším dvojníkem je jeho oblíbený Bob Dylan, navíc je podobný holywoodským hercům Timu Rothovi a Charlie Sheenovi.

    Jako poslední je zde Martin Koudelka - člověk, vedle kterého jsem posledních asi 10 let bydlel. Kdoví proč je podobný spoustě chlápků z počátku století a jedinou zajímavější osobou je Andriy Shevcenko.

    Z tvůrčího týmu našeho blogu chybí Mairon, žádnou jeho fotku naštestí nemám, ale třeba se svými slavnějšími klony ozve on sám...

3 komentáře:

Geronimo řekl(a)...

To je fotkou! Na jiné fotce mám 62% se schwarzeneggerem!

Michal Baláž řekl(a)...

já jsem dokonce našel doma fotku, na které máš shodu s Dolphem Lungrenem :D

Mairon řekl(a)...

Já svých fotek moc nemám, ale našel jsem jednu, kde jsem měl 62% shodu s Johnem Woo - možá proto nenávidím holuby :D Z dalších osobností se tam vyskytl David Beckham - a to je asi důvod, proč neumím hrát fotbal :D:D