čtvrtek 14. května 2009

Cause it´s the pick ...


... Of Destiny child, bla bla bla - tak nějak se to zpívá v jednom ze songů od Tenacious D. Nedávno jsem si chtěl podobné trsátko osudu sehnat a moc dobře jsem nepochodil.

Ono trsátko s kouzelnou mocí se celkem dobře sehnat dá, žádné nedostatkové zboží to není, problém je ale logicky v ceně poštovného. Proto jsem se rozhodl najít nějaký obchod, u kterého by onen zelený kus plastu nemusel chodit přes moře - ideálně tedy stát s největší koncentrací pedofilů a nacistů na západ od Bruntálu, Německo. Po chvíli hledání jsem objevil toto, bohužel i tak se poštovné zastaví na 15 eurech (což po připočtení ceny trsátek činí 540 Kč :(

"Když už teda nemůžu mít Trsátko osudu, tak budu mít Davevo," řekl jsem si a projel jsem eBay (prdel mi jebaj :D). Hle - zde se dájí sehnat trsátka jak od Davea, tak od Adriana a Janicka, navíc vše max. okolo dvou stovek. To už se celkem dá, nemyslíte?

Daveovo trsátko

Adrian a Dave

Janick

2 komentáře:

Anonymní řekl(a)...

hej borče...chtěl bych se s tebou na tu sadu "osudových trsátek" složit, páč do Tenacious D jsem blázen a potřebuju je...ale 6 ks mi přijde zbytečný tak by sme se mohli složit a každý by sme si vzali 3 ks...a bylo by to pro nás oby výhodné...kdyžtak můj kontakt na email je: blaznivydandy@seznam.cz jestli se mi neozveš, nevadí...budu hledat dál díky

Anonymní řekl(a)...

Nazdar chlapáci! Já jsem neodolal a zhruba před půl rokem jsme si s klukama z kapely zakoupili pár kousků,takže kdybyste měli zájem... Něco už jsem postrácel, takže k dispozici mám 4ks, jak jsou na tom ještě kluci, nevim, ale můžu se optat… Cena za štyk? 60Kč
V případě zajmu: turbomouse@centrum.cz
Zdar!